Bra dag, dålig kväll..

Har haft en superdag på jobbet. Humöret har varit på topp, kunderna har varit underbara och allt har varit allmänt härligt! Tyvärr så är allt inte så härligt längre. Fan så fort allting kan vända.. Men som den eviga optimist jag är så vet jag att det snart kommer bli bra igen. Imorgon ska jag vara glad igen! Nu är frugan hemma igen i alla fall. Det värmer i hjärtat.

Helgen har varit kul! En massa jobb och en riktigt rolig utgång med tjejerna. Dans, schlager och Red Bull Vodka kan ju aldrig gå fel.. Var hyfsat trött på jobbet igår men det var det värt! Somnade i soffan till en film sen efter en underbar middag. Sushi.. Mums!

Therese och jag!
Linda och Jennie!
Vi på Hipp
Girlsen på Hipp

Vilken kväll!

Dagens låt: Satyricon - King
Perfekt för en kväll som denna..

/P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0