En helg med Tivoli och bröllop

Vilken helg! Josephine fyller år idag så i fredags åkte vi till Tivoli i Köpenhamn för att fira födelsedagsgrisen. Det var en helt underbar dag med en massa karusellåkande och spelmissbruk. Den farliga Demonen var verkligen urhäftig men Jos tyckte den var lite läskig så jag fick bara åka den två gånger. Däremot gillade hon mitt-i-mellan-berg-och-dalbanan där vi utan någon större framgång försökte bli snygga på fotot som togs i backen. Kvällen avslutades sedan med en drink på Lilla torg. En fin dag!

Vi och Dooleys som jag vann :)
Jag i karusellJosephine riderDrink på stanDrink på stan

På lördagen var det dags för Jos mammas och Mickes bröllop. Jag blev hämtad klockan åtta på morgonen och sedan åkte vi och fixade snygga frillor. Vigseln gick bra och jag sjöng tre låtar för dem. Det blev väldigt uppskattat! Kul! Det var en härlig dag, och både maten och stämningen var god. Att vi sedan fick sova i en husvagn och höra regnet slå mot taket var inte heller helt fel. Myspys.

Såhär vacker var Jos
Och såhär hipp var jag

Nu har jag städat. Känns grymt skönt. Så nu kan jag ligga på soffan ikväll med gott samvete. Ha en fin födelsedag, Josie! Pusselipuss!

Dagens låt: Angels & Airwaves - Breathe

/P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0