En mycket lyckad kräftskiva!

Igår hade vi kräftskiva här hemma hos mig. God mat och trevliga människor. Det kan ju inte bli bättre! 15 stycken klämde vi in här i mitt lilla hem. Sedan bar det av till Kb och där var lika trevligt. En riktigt lyckad kväll alltså! Idag är det inte lika kul.. Man mår som man förtjänar efter flera glas vin och shottar, hela köket var fullt av disk och det ligger smulor överallt på de läsk-klistriga borden och golven. Men nu är hälften gjort så nu känns det som att jag får lov att lämna resten till imorgon då jag förhoppningsvis är lite klarare i huvudet..
Bordet dukat!

Jag och mina vänner är så mogna så vi valde ut vars en kräfta som vi döpte och hade bredvid oss på bordet hela kvällen. Och så fick de hälsa på varanda och leka lite. Min sötnos hette Olga =)

Ikväll blir det en lugn kväll på soffan.. Min gamla kropp orkar inte två dagar i rad längre. Och min fot gör ont så in i helvete. Har haft ont i en vecka nu. Kanske dags att gå till farbror doktor.. Nej, nu ska jag koka lite snabbisar och kränga dem med ost, smör och ketchup. Och kanske lite sallad för att vara nyttig!

Dagens låt: Chris Brown - With you
Jag kan inte hjälpa det. Jag gillar denna låten som fan och har gjort det ända sen den kom ut. Konstigt men sant..

/P alias Partyfixaren

Kommentarer
Postat av: Lisan

Du e tråkig som inte uppdaterar :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0