Jag stannade hemma..

Jag gick inte ut igår. Jag blev själv förvånad när jag inte kände för att festa en ledig lördag. Men faktiskt så kändes det väldigt skönt imorse när jag insåg att det var söndag och att jag mådde prima. Så nu är min lägenhet nystädad och jag har rensat ut min garderob. Jag kanske börjar bli vuxen.. Haha.

istället för att gå ut så tillbringade jag kvällen i sofffan. Jag tittade bland annat på Sommarkrysset (ett ganska så uselt program faktiskt) där Backyard Babies medverkade. Min älskade Dregen!! Han är verkligen Sveriges vackraste man.. Jag blev ju nästan lite småpilsk. Haha. Eller, vad är det jag sitter och skriver..? Hm. 

Min blivande man? :P

Och nu kom precis frugan hit. Hon ska vara på båten i en vecka så vi måste tillbringa sista kvällen ihop. Hon kommer vara saknad.. Snyft. Och snart kommer grabbarna hit och så ska vi repa på bröllopslåtarna. Jag är sjukt taggad! Efter bristen på alkohol igår så ska jag nu svepa ett glas vin. Skål!
 
Dagens låt: A Fine Frenzy - Last of days

/P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0