Ladies night!

Ikväll ska jag och Johanna ut och äta och prata om livets bekymmer och underbara ting. Detta behöver vi! Bara sitta och äta gott, dricka gott och prata av sig om allt mellan himmel och jord. Ska bli riktigt mysigt. Hoppas att det konstiga vädret (sol och regn på samma gång!?) bättrar sig. Jag har klätt upp mig med ny tröja, ny sleepover (vilket jag aldrig trodde att jag någonsin skulle införskaffa mig) och nya örhängen kvällen till ära. Jag är sjukt nöjd med resultatet. Allt från H&M, världens bästa affär för oss fattiga studenter.

Jag är redo för kvällen!

Dagens låt: Hellacopters - Veronica Lake

/P

Kommentarer
Postat av: En härlig kille.

Fattig men bedårande :)

2008-08-21 @ 10:37:07
URL: http://blogg.sagovarld.se
Postat av: Anna

Gud vilken heting!=) SNYGG sleepover! Va det H&M sa du??

2008-08-22 @ 22:12:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0