Lördag

Det var verkligen ett tag sen man skrev sist. Jag har passat på att njuta av det fina vädret de dagar jag varit ledig och annars har jag jobbat riktigt hårt. Två dagar på stranden och årets första dopp i havet i Sverige. Vad svensk sommar kan vara underbar!

Igår var det fredag och den firades med massor av vin och cider. Först satt vi ett gäng på en uteservering på möllan och snackade skit och drack cider och öl. Sedan bar det av hem till mig, där det väntade en bag-in-box. Efter någon timme blev det en promenad till Kb och sen blev det dans och socialt umgänge hela natten lång. Efterfesten hade vi hos Anderz som nog blev lite halvpaff när vi stod utanför hans dörr klockan fyra på natten.. Stackars liten höll ändå modet uppe och underhöll oss halvnaken med gitarrspelande och allsång. Och det underbara ekologiska kaffet får vi inte glömma! :)

Jag, Josephine och Emma på Möllan!
Jag och Mr Jay på Kb!

Haha, värst vad jag ser glad ut då! Hade tydligen en riktigt trevlig kväll :)

Nu har mina Aloe Vera-produkter kommit så nu ska jag sätta igång att sälja! Jag har själv börjat dricka aloe vera och jag vet inte om jag inbillar mig men på nåt sätt så känner jag mig plötsligt mycket piggare och fräschare! Och alla de andra produkterna jag provat kan jag också rekomendera varmt. Aloe vera is the shit! Jag är taggad som fan inför min nya karriär så det är bara till att höra av sig om ni vill ha en produktvisning eller om ni undrar över något!

Ska man ut idag eller ska man stanna hemma och mysa? Hm.. Jag är splittrad!
Dagens låt: Korn - Twisted Transistor

/P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0