Min heta tröja

Hemma igen efter fyra timmar på jobb. Trots huvudvärk och värmeslag så gick det väldigt bra och jag bestämde mig för att ta en liten promenad på vägen hem. Skönt! Måste få bort den förbannade magen som börjat puta lite efter alla sommarens öl och goda middagar.

Jag har förresten beställt en superläcker tröja från Shock som kommer komma vilken dag som helst nu.

Åh jag älskar den! Jag har velat ha den i flera månader och äntligen fanns den i min storlek :)

Imorgon blir det jobb hela dagen och sen hem fort och duscha och sen ska jag öla med Johan, en kompis från gymnasiet. Ska bli riktigt kul att se honom igen! Ledig på torsdag så det kan bli hur vilt som helst för min del!

Dagens låt: Queens of the stoneage - 3's and 7's
Min älskade Thereres favoritgrupp. Hon är kär i Joshua. Hihi.

/P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0