Oxfilé och Disturbia

Japp. Oxfilé och Disturbia ska det bli ikväll. Riktigt nice! Idag har jag för en gångs skull varit hemma hela dagen. Har fått en hel del gjort och det känns bra. Mycket som man skjutit upp på grund av roligare saker, som man förr eller senare måste ta tag i. Och alla förberedelser inför skolan som börjar igen om två veckor. Spännande!

Jag har haft en tuff helg på jobb. Alltför lite personal och alltför mycket att göra.. Men helgen blev ändå lyckad tack vare en ny frisyr och en utgång i lördags. Sen har jag och frugan tillbringat lite tid i Kristianstad och i Höör.

Nu har jag semester och det är festival i stan. Mina fina vänner från Landskrona kom in en sväng igår och vi tittade på Tingsek och Svenska Akademien. Och glupsk som jag är så nöjde jag mig inte med en festivalrätt. Det blev både tapas och en tunnbrödsrulle med kräftor. Mums!

Fina Therese och Josefin på festivalen
Dimmer, Malin och jag (som är en aning rufsig i håret)

Imorgon blir det shopping och en helkväll med Johanna. På torsdag blir det utgång med tjejerna. På fredag blir det Tivoli och en massa karusellåkning (och öl?) med frugan Jos. Och på lördag bli det bröllop för hela slanten. Hujedamej vilket hektiskt liv man lever. Men roligt har vi!

Dagens låt: Yngwie Malmsteen - Seventh sign

/P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0