Shoppingdag!

Idag har jag och Johanna fyndat i stan. Herregud vad vi handlade! Trots en ond fot och tunga kassar så kämpade vi oss igenom alla affärer, och gjorde av med en hel del av Maxi-lönen. Och detta firade vi med en lunch på Grafitti! Johanna köpte en hel outfit till vintern med heta stövlar, tights och overknee-strumpor. Och jag köpte det här:
Jeans och skor
Kort kavaj

Oh herregud, jag älskar mina fina Diesel-jeans och mina asheta skor och min underbara kavaj. En hel outfit till helgen! Shopping är verkligen som terapi.. Man mår sjukt bra under tiden och efteråt!

Dagens låt: Moto Boy - Blue Motorbike

/P

Kommentarer
Postat av: elin

ah det var faktiskt fint! ha det på fredag ;)

2008-08-26 @ 19:24:37
URL: http://ajleen.blogspot.com
Postat av: Lisan

Haha...så fina grejer ni har handlat ;) Å du har rätt... Shopping är verkligen som terapi :P /Louise

Postat av: Sara

Vilken fin kavaj!

2008-09-09 @ 17:50:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0