Spontan tisdags-utgång!

Herregud vilken kväll/natt vi hade igår! Halv åtta bad jag Josephine komma in till stan efter jobb. Halv nio var vi på väg till Lilla torg. Satt på Victors och drack två jordgubb- och mjölkdrinkar vardera. Sedan förfyttade vi oss hela vägen till Moosehead. Lite miljöombyte har aldrig skadat! Där hann vi med vars 4 Vrede-drinkar, plus att vi både hittade Maxikamrater och Jos vän Christina. Jag, Josephine och Christina nöjde oss inte med Lilla torg utan vi drog vidare till Crown där vi drack ytterligare drinkar och cider och dansade och sjöng. En helkul kväll! Inte lika kul att vakna halvdöd idag bara..

Trots bakfyllan har jag varit och storhandlat med mami idag. Har fyllt skafferiet och shoppat kräfttillbehör till fredagens fest. Det kommer nog att bli en riktigt bra fredag.. Sedan fikade jag och mamma och hon diskade min disk. Haha. Jag älskar min snälla mamma!

Kvällen har tillbringats hemma hos Johanna. Hon, jag, Angelica och Louise har tittat på Project Runway-finalen och Sex and the city. Och jag passade på att snylta mat i Johannas kylskåp, då min bakismage behövde flottig pizza.

Dagens låt: Regina Spector - Braille

/P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0