3 timmars sömn

Igår hade jag verkligen inga förväntningar alls på kvällen. Tänkte att jag skulle försöka vara lite social trots att jag var riktigt trött efter jobb och julfirande men hade inte alls några planer på att gå ut. Men efter tre shottar och en förfest hos grannen Johanna så var jag och Jennie på G och drog ner till Hipp. Jag var skeptisk då jag aldrig haft särskilt roligt på Hipp innan. Men vilken kväll vi hade!! Så himla roliga och glada männsikor som var ute! Vi dansade till schlagermusik och drack drinkar och var där ända tills de stängde. Sedan drog Jennsan till Etage och jag drog till Max och käkade och fick sen gratistaxi hem. Klockan fem var jag hemma. Sov tre timmar innan det var dags att jobba åtta timmar. Inte alls kul att gå upp i morse men jag har varit ganska pigg idag ändå. 

Fick sluta lite tidigare så jag köpte hem lutfisk och tillagade den. Jag har riktigt längtat efter lutfisk. Hade fått för mig att jag tyckte om det men fyfan alltså.. Slängde hela fisken och åt potatis, ärtor och senapssås istället! Och nu luktar det lutfisk i hela lägenheten.. Usch! Stackars mig som skulle vara duktig!

Jag igår
Johanna, Lisan, jag och Jennie
Frida, Anna och Helena



Kommentarer
Postat av: Helena

haha jadu, det var väldigt trevligt med er den kvällen :)

2008-12-27 @ 16:43:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0