Åååh vad nöjd jag är! =)

Min tatuering är så jävla fin! Hade världens bästa tatuerare. Otrolig underbar och lättsam människa. Jag fick till och med tatueringen 500 kronor billigare, antagligen för att jag är så snygg (eller var det för att han var en halvtimme sen?). Min arm är svullen as hell och är lika tjock som min överarm nu. Men jag antar att det lägger sig så småningom. Plastet ska av klockan elva ikväll men här är ett smakprov sålänge:



Och förresten så tog min mamma det jävligt bra. Nu har hon iofs inte sett den än men hon blev mest upprörd över priset, då jag är jävligt fattig. Hehe. Så nu känns allt underbart! ;)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Var på armen sitter den? Hur lång tid tog den? Gjorde det ont? Vad kostade den? ;) :D

2008-12-03 @ 20:51:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0