En supermysig dag

Idag har varit en sån där dag som man vill att alla dagar ska vara. Fast att jag borde plugga så ville varken min kropp eller hjärna det så det blev inte så mycket av den saken. Däremot så har jag varit ute i skogen och gått 6,5 kilometer med Martin och Kompis. Nu jävlar ska man komma i trim så man är snygg i balklänningen på nyårsafton! Sedan blev det en powernap på soffan innan jag och Jocke gick till Konsum och handlade ingredienser till lussebullar. Och vilka lussebullar det blev sen! Sjukt snygga och sjukt goda.. Tyvärr(?) hade vi så roligt att jag glömde att fota våra mästerverk. Nästa projekt är att koka kola.. :)

Kommentarer
Postat av: Depp-Elin

Jag vill också ha kul!

Känner mig fan lite smådeppig nu.

Kan ju inte ens baka i min lägenhet!

AHHHH!

2008-12-10 @ 23:20:38
URL: http://ajleen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0