Jag mår skit

Fyfan vilken jävla dag jag haft. Jobbat i elva timmar och min kropp har inte alls varit sig lik. Har frusit exakt hela tiden. Kroppen har skakat som ett asplöv och jag har så ont så jag knappt kan röra mig. Det känns som att jag är nyopererad. Eller att jag fått ett rejält kok stryk. Eller som att jag är 90 år och har puckelrygg.

Min chef kommer att hata mig om jag är hemma från jobb imorgon. Vi är redan underbemannade. Så nu måste jag snart sova och hoppas på att jag mår bättre imorgon. Och till nyårsafton..

Kommentarer
Postat av: Anna

Urh! Låter inte alls kul. Influensan kanske? Hoppas inte men det låter så på symptomen. Men du, fuck chefen och se till att bli frisk istället! =) Vad ska ni göra imorgon?



Gott nytt år om vi inte hörs!

Kram

2008-12-30 @ 15:51:07
URL: http://minegenlillablogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0