Jag vill vara på Kb nu

Just nu hade jag helst av allt velat vara på Kb och rockat loss till Volbeat. Men tyvärr..

Istället har vi glöggfest på vinden, jag och några grannar. Det var mycket mysigt. Jag bor i ett bra hus med trevliga människor och det är superkul att kunna umgås med dem lite då och då. Och imorgon blir det lussebak hemma hos en vän. Julkänslor, julkänslor.. Jag vill ha mina julklappar från Topshop nu. Jag bara längtar efter mina fina, nya kläder!

Okej, det känns som att det inte riktigt blev något tema i detta inlägget. Det blev lite hoppigt och mixat. Ungefär som mitt liv känns just nu i och för sig.. :)




Kommentarer
Postat av: Johanna

Jag vet vem Volbeat är :) Jag, Daniel, Patrik o hans kompis ska gå o se dom i Lund i Mars. Hänga på? :)

2008-12-10 @ 09:48:28
Postat av: Lisan

Jag vet inte vem Volbeat är :) Får jag ändå vara med o leka? :P

2008-12-10 @ 18:40:22
URL: http://www.nogg.se/anxiety
Postat av: Petra

Ååh ja det vill jag jättegärna, födelsegrisen =) Finns det biljetter kvar? Och klart du får leka med oss också Lisan ;)

2008-12-10 @ 22:51:56
URL: http://dysfunctionalprofessional.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0