Jordskalv och handläggning

Ja då har man varit med om ett riktigt jordskalv! Till och med jag vakade vid tjugo över sex imorse och kände hur hela huset skakade.. Somnade om lika fort och när jag vaknade var jag säker på att jag hade drömt. Men det hade jag minsann inte. Shit vilken upplevelse! Men ändå skrämmande på något sätt.. Jag får sjuka tankar om att jorden kanske är på väg att gå under. Om inte detta gör att människor börjar tänka mer på hur de lever och hur man kan ta bättre hand om vår jord så blir jag rädd. Alla måste ta sitt ansvar!

Skippade föreläsningen idag också.. Har fått läst väldigt mycket hemma och skrivit två sidor på min handläggnings-uppgift. Jag har verkligen ingen fantasi och det är inte bra när uppgiften går ut på att hitta på en historia om en ansökan och utredning. Jaja, det ska nog gå vägen på något sätt!

Imorgon ska jag försöka dra mig till skolan. Då står psykiatri på schemat och det hade ju varit intressant om vi inte hade haft världens sämsta föreläsare. Men jag ska ge henne en chans till. Alla är värda en andra chans :)

Kommentarer
Postat av: En härlig kille.

Jag tror tyvärr inte att du kan källsortera bort jordbävningar ;) Men jag är lite avundsjuk på upplevelsen måste jag säga!

2008-12-17 @ 05:27:03
URL: http://blogg.sagovarld.se
Postat av: Lisan

Jorden kommer att gå under... Det är bara en fråga om när! Uppmuntrande att höra, va? :)

2008-12-17 @ 18:53:09
URL: http://http//:www.nogg.se/anxiety
Postat av: Helena

du, hon har fått typ 1000 chanser.. F*N på henne säger ja bara..

2008-12-17 @ 19:11:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0