Längtan efter sommaren

I dessa mörka vintertider blir det lätt så att man tänker tillbaks på den varma, ljusa, underbara sommaren. Visst är det mysigt med tända ljus, varm choklad och bullbak men ingenting är som en varm sommarkväll med vänner. Sommaren 2008 var en riktigt härlig tid. Jag tror aldrig att jag någonsin haft så roligt som jag hade då. Massvis med konsterter, fester, bad och resor. Och allt detta upplevde jag med min fina familj och mina underbara vänner. Det fanns inte en lugn sekund. På sommaren vill alla vara ute och hitta på saker. Nu på vintern vill alla hålla sig inne och gömma sina bleka kroppar. Det känns nästan som att alla går i ide under denna period. Inklusive jag själv. Därför ska jag försöka värma upp mig själv (och kanske er) med sommarbilder från i år. Åh ta mig tillbaka!

Blondin, rödhårig och brunett på Where The Action Is!
Regnkappor is the shit en regnig sommardag
En kall öl i värmen
Rundtur i Stockholm
Underbar dag på Tivoli

Nu är det snart jul och nyår. Och det ser jag verkligen fram emot. Men tiden går så fort och snart är det somma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0