Sushi baby

Har precis tittat på Vad blir det för mat? där de idag gjorde sushi och sashimi. Ååh vad jag blev sugen! Jag gav allas vår kära Olle en Sushi-kokbok när han fyllde år men vi har tyvärr inte hunnit använda den än. Men snart hoppas jag! Hade varit riktigt skoj att prova att göra egen. Så om du läser detta.. Jag väntar på en inbjudan!! :D

Just nu är det Nytt läge på tv 3. Inredaren Karin är fan den snyggaste kvinnan i Sverige. När jag blir äldre vill jag se ut som henne, lätt! Eller kanske mer som mig men med hennes stil.. Vacker kvinna.

Imorgon ska jag äntligen få träffa frugan igen.. Iiih, det ska bli så mysigt! Och sen kommer Therese och Josse på kvällen och då blir det konsert. Vilken superdag!! Det behövs verkligen efter en vecka med en usel jävla föreläsare. Jag tror nog att jag skippar föreläsningen imorgon bitti. Hon läser ändå direkt ur boken bara så då kan jag lika gärna läsa det själv hemma. Så får det bli! 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0