Tvångsbeteenden

Alltså det är konstigt det här med tvångstankar och olika tvångsbeteenden. När jag var yngre så var jag tvungen att göra likadant med båda sidorna av kroppen. Om jag blinkade med ena ögat så var jag tvungen att blinka med det andra också. Och om jag gjorde någon rörelse med den ena handen så ville den andra tvunget göra likadant efteråt.

Som tur är har jag växt ifrån det. Däremot har jag en ännu konstigare grej för mig nu. När jag suttit vid datorn så MÅSTE jag spela Harpan innan jag stänger av den. Oavsett hur trött jag är och oavsett om det är mitt i natten och jag ska upp tidigt dagen efter. Och det är inte så att jag bara måste spela en omgång utan jag nöjer mig inte förrän jag klarat hela patiensen. Det kvittar hur lång tid det tar. Är jag konstig eller är det här bara något temporärt som snart går över? Harpan är ju liksom inte ens roligt..

Och btw, jag klarade min tenta! Wohoo :D
Och håret ser inte ut att vara blått.. Det är svart och sexigt.

Kommentarer
Postat av: elin

haha va gullig du är! :)

Är precis hemkommen från katastrofjobbet.

Inte lika gulligt ;)

2008-12-19 @ 00:27:12
URL: http://ajleen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0