Uppdates

Okej anonym. Vem är du? Var inte blyg, alla är välkomna här! Du ska få svar på dina frågor i alla fall :)
"Var på armen sitter den? Hur lång tid tog den? Gjorde det ont? Vad kostade den? ;) :D"

1. Den sitter på insidan på underarmen precis under armvecket och går ner för halva underarmen.
2. Den tog ungefär 2½ timmar att göra.
3. Självklart gjorde det ont. Men jag anser att det är en del av tjusningen. Ska det sitta på min kropp resten av livet ska det minsann göra lite ont! Men vissa ställen är värre än andra och det är faktiskt inte så farligt.
4. Den kostade 3000 till slut. Ganska så mycket pengar för min student-plånbok men det var lätt värt det. Man får ju tänka på att den kommer sitta där 4-ever. Och dessutom så gick jag självmant till Malmös bästa ställe för att jag ville att den skulle bli så snygg som möjligt. Och vill man ha det bra så kostar det självklart.

Nöjd? :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0