Imorgon drar vi!

Ännu en dag i sängen och soffan. Att man aldrig ska bli av med den förbannade förkylningen! Ikväll tänkte jag i alla fall gå ut en runda till Pildammsparken och titta på Anderz när han ska uppträda som gästartist på Sommarchansen. Och imorgon bitti klockan 7.11 sitter han, jag och Mange på tåget till huvudstaden. Där ska det bli shopping, hotellboende och inte minst Yngwie Malmsteen-konstert på Berns. Som vi ska rocka!

Yngwie!!

Idag har jag noll inspiration så jag vet inte vad jag ska skriva. Kommer hem på fredag kväll i alla fall och sen blir det en helg full av spännande händelser! Livet är allt bra kul!
Har gjort ännu fler bilder på taaz.com nu. Denna bilden är jag mest nöjd med. Vilken pingla!

Jag föreJag efter

Laddade ner Amy Macdonalds skiva igår. Ni vet den de hela tiden gör reklam för på tv. Jag är faktiskt imponerad! En väldigt behaglig skiva att lyssna på.. Så det rekommenderas varmt!

"Rock Chick of the century,
Is acting like she used to be,
Dancing like there's no-one there.
Before she never seemed to care,
Now she wouldn't dare.
It's so Rock & Roll to be alone"
Amy Macdonald - Mr. Rock & Roll

/P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0