Ledig dag och sol

Kvällen igår blev riktigt lyckad. Började med ett sexpack folköl i Folkets Park och fortsatte med cider och snacks på en pub på Möllan. Om det inte hade varit för den ohyggliga stanken inne på puben så hade kvällen varit komplett. Vi försökte beskriva den hemska odören och kom fram till att det var en mix utav gammalt avlopp, blöt hund och gamla människor (det där sista var det iofs bara jag som röstade för..). Och det värsta av allt var att stanken inte kom ifrån toaletterna utan från köket. Jag ska aldrig mer äta där!

Therese i Folkets Park 
Skjutare och jag i parken

Idag har man varit lite sliten men jag har i alla fall hunnit med några timmar i solen på Ribban med Mange. Så lite färg har man nog fått. Aldrig fel! Och nu har jag precis lagat en god middag. Pastaspiraler och en sås med grönsaker och curry. Mums! Ikväll ska jag ta det så lugnt som möjligt och ladda för tre dagars jobb.

Fick precis veta att det underbara danska bandet Nephew ska spela i Helsingborg på lördag. Jag är sjukt sugen men börjar jobba klockan sju på söndag. Jag är splittrad! Jag vill, jag vill, jag vill!
Dagens låt blir av den anledning (och för att den är supergrym) Nephew - Superliga.
Man vill bara dansa!

/P

Kommentarer
Postat av: elin

ojdå, vilken pub var det så man vet? :P

2008-07-25 @ 16:02:21
URL: http://ajleen.blogspot.com
Postat av: elin

jag ska nog se nephew!

okej, aldrig äta där då:) bara öl.

2008-07-26 @ 17:19:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0