Mycket har hänt..

Söndag kväll och jag är sleten som få. Har inte varit en lugn stund på flera dagar. I torsdags klockan 07.11 avgick tåget mot Stockholm. Aldrig hade vi anat att resan skulle ta över nio timmar.. Men med trevligt resesällskap så roar man sig så gott det går! De där 9 timmarna kändes som 1 och snart var vi framme i huvudstaden. Hotellet var underbart med rosa kuddar och en riktig pang-frukost. Jag som älskar frukostar njöt som aldrig förr. Och Yngwie var grym!! Efter konserten var vi sjukt slitna och åkte till hotellet och sov. På fredagen blev det shopping för hela slanten och 18.15 åkte vi hem till Malmö igen. En kort och intensiv visit men lätt värt varenda krona!

På Berns!
Glada att se Yngwie!
Mr J tittar ut över Stockholm
Jag tittar ut över Stockholm

Lördagskvällen spenderades hemma hos det nyförlovade paret Linda och Staffan. Jag hade feber och frossa men sjuksystrar som de är, så gav de mig två panodil, tjocka strumpor och en (eller några stycken egentligen) grogg. Sedan var festen igång! Riktigt trevligt och lika trevligt var det på Harrys där vi sedan hamnade. Alltid kul att gå till ett ställe man inte brukar gå till..

Jennie och jag
Therese och Linda

Idag var man bakfull men klockan tre kom mamma, pappa och deras vänner hem till mig en runda. Sedan gick vi och käkade på restaurang och nu har jag precis kommit hem från Folkets Park där vi sett Hästpojken, Motoboy, Hellström och Uggla. Måste säga att Motoboy imponerade mest. Grymt bra!

Imorgon är det tillbaks till arbetet. Ska slita i 10 timmar. Och efter det får jag äntligen träffa frugan igen! Jag längtar! =)
Nu ska jag snart sova.. Känns som att sömn verkligen behövs nu..

/P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0