Rödtjut och inspelning!

Jaha, då har man klarat av ännu en dag på jobb. Grattis till mig! Detta firas nu med ett (eller närmare 5) glas rödvin. Och nu ska det spelas in hits! Fan vad kul det är att ha kommit igång med musiken igen. I'm so happy!
Man lär väl inte vara jättepigg på jobb imorgon. Men efter 10 timmars slit så kommer jag i alla fall belönas med fest och frugan. Inte alls illa!

Okej nu har folk tydligen bjudit in sig själv till en fest som ska hållas här så nu kommer det möjligtvis rinna ner några Screwdriver i strupen också. Men jag borde inte.. Jag borde verkligen inte. Snacka om dålig självdiciplin. Wish me luck!



Vi avslutar dagens inlägg med en bild på min och min trolovade. Det är kärlek!
Fuck them all, eller vad säger du, J? ;)

/P

Kommentarer
Postat av: En härlig kille.

Lycka till! Med vad exakt är jag dock inte säker på. Levertransplantationen..?

2008-07-12 @ 04:05:26
URL: http://blogg.sagovarld.se
Postat av: Frugan J

Fuck them all. Jag instämmer friskt! Sova gott med dig P.

Hoppas jag träffar min fruga snart igen!

2008-07-13 @ 23:02:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0