Vit vecka?

Än så länge har jag och frugan (?) klarat oss. Inte en enda droppe alkohol på hela veckan. Detta kan kanske bero på att vi nu har levt på mina Smakis-produkter jag vunnit. Ekologisk chokladmjölk är ju faktiskt minst lika bra som ett glas vin intalar jag mig gång på gång.. Men hur blir det nu i helgen då? Jag hade tänkt ha en lugn helg med endast jobb och sömn. Men så vips ringer telefonen och nu ska fredagkvällen ägnas åt inspelning och vindrickande. Och på lördag är det tydligen en stor fest på G som man bara inte får missa! Hujedamig vad det är svårt att ha en vit vecka!

Smakis-kylen!

Ikväll är jag helt ensam i min lägenhet. 33 kvm känns nästan för stort för mig just nu när man blivit van vid stora saft- och golftillställningar varje kväll och frugan som i princip flyttat in här. I feel lonely and bored! 

Jag och frugan

Sådär ja! Då har man skrivit sitt första blogg-inlägg. Inte illa pinkat! Man får ju inte vara sämre än Josephine som har inspirerat mig till att börja skriva (thegirlyoulosttococaine.blogg.se). Hon och jag is the shit! Nu är det snart Hells Kitchen. Gordon är min drömman.. Vilken karisma! Mm mm mm..

Well all you wanna be
It's all fake
But you're just too blind to see
And when the walls come crashing down yeah
You're all alone and no one's around

/P

Kommentarer
Postat av: Frugan

Det blev ingen vit vecka, jag drack öl idag. Och du ska dricka vin imorgon. Jisses vad dåliga vi är på det här! Hörs imorrn hjärtat,

Puss

/J

2008-07-10 @ 23:41:17
Postat av: Anna

Jäääj! En till blogg att läsa. Trevligt =) Kramis

2008-07-11 @ 17:57:55
URL: http://minegenlillablogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0