Dags för tenta-vecka

Ännu en helg är över. Igår hade vi en jättetrevlig hälsokväll hemma hos mig. Vi drack aloe vera och smorde in oss med både det ena och det andra. Och efter att ha varit lite hälsosamma så tyckte vi alla att vi förtjänade sprit och snacks. Det blev en lyckad förfest med Våghals och drinkar och sedan drog vi till älskade Kb och dansade natten lång. Sedan sov vi alla fem tjejer i min lilla lya. Jag älskar mina flickor! De är helt klart bäst och vi har alltid så himla kul.

Elin & MaxGustaf & jagJag Therese, Elin, Max & MikeJosse & Malin

Måndag imorgon och dags för nya tag! På torsdag är det tenta så det blir endast plugg denna vecka. Jag ser inte alls fram emot detta. Känner mig inte alls redo. Men hur ofta känner man sig redo för en tenta liksom? Dessutom har jag råkat ut för en jobbig förkylning som inte alls gör saken bättre. Öronen kliar, halsen är torr och jag hostar som aldrig förr. Och det har inte alls att göra med mina korta shorts och tunna strumpbyxor igår.. Inte alls.

Dagens låt: Foo Fighters - Best of you
Som vi rockade på Kb:s dansgolv till denna låt! Det var underbart!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0