En lista

Bäst:
1. Musik. Herregud, vad skulle vi göra utan all underbar musik? Hellacopters, Backyard Babies, Volbeat, Eva Cassidy, Beatles, Coldplay, Foo Fighters, Hardcore Superstar, Muse, Mew, Nephew, Switchfoot.. Listan kan bli superlång.
2. Vänner. Mina fina underbara vänner är bäst i världen. De finns alltid kvar och stöttar mig alltid när det behövs. Vi har aldrig en tråkig stund tillsammans. Vi finns där i vått och i torrt. I medgångar och i motgångar.
3. Familjen. Min älskade mamma och pappa. Min underbara syster. Mina perfekta gullungar Moa och Linus. Utan dem är jag ingenting. Verkligen ingenting.

Sämst:
1. Förkylningar. Fyfan.. Man är verkligen inte sig själv när man är sjuk. Jag är så in i helvetes bitter och sur över att inte kunna/orka göra vad jag vill eller behöver. Jag ska fan plugga, inte ligga och bada i mitt eget snor!
2. Självupptagna narcissistiska män. Haha, behöver jag ens säga något här? Jag är sjukt trött på killar som är överdrivet fåfänga och som endast bryr sig om hur de själva och tjejer ser ut. Hallå vi tjejer (i alla fall jag) vill bli omtyckta för vår fina personlighet och vår intelligens, inte bara för vår kropp och vårt face! Visst kan utseende vara viktigt i vissa fall, men insidan är ändå det som gör en människa riktigt jävla vacker.
3. Sveriges lagar. Här råder det en liten hatkärlek. Jag vill helst av allt bara spy över lagboken när jag ser den men trots det så är vi tvungna att vara de bästa vännerna resten av terminen också. SoL, LSS, LVM, LVU, KvaL.. Bla bla bla.. Så jävla tråkig är du. Men vi klarar det här vännen. Hjälp mig nu! Det gör inte saken bättre att du väger flera hundra kilon och ger mig axelskador. Det ska du veta.


Kommentarer
Postat av: thegirlyoulosttococaine

"Självupptagna narcissistiska män."

Instämmer högt och villigt ja. vilka grisar..

2008-11-27 @ 13:37:07
Postat av: Lisan

Du glömde ju nämna EMINEM under musik :)

2008-11-29 @ 13:18:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0