Jag ska få en ny mobil!

Idag har jag blivit charmad av en norrländsk telefonförsäljare. Men saken är det att jag tror bara att detta kommer att bli förmånligare för min del. Och så får jag en sprillans ny Sony Ericsson (kommer inte ihåg vad han sa för modell) på köpet! Jag som verkligen behöver en ny mobil är glad att jag slipper gå ut i affären och välja någonn bland alla hundratals modeller. Vad vet jag om mobiler liksom? Men han sa att den var sjukt bra, och godtrogen som jag är så litar jag på honom :)

Annars har jag tentapluggat i princip hela dagen. Fyfan. Men tror ändå inte att jag kommer klara det imorgon. Det är så himla mycket att ha i huvudet. Nu bara snurrar allt runt och jag glömmer det ena när jag läser om det andra.. Wish me luck! Det kommer jag verkligen att behöva.

Kommentarer
Postat av: Anonym

vad är de för abbonemang??

2008-11-27 @ 13:10:10
URL: http://ajleen.blogspot.com
Postat av: ellepelle

ps. klart du klarar det! Har du ju gjort alla andra gånger!

lycka till babbbbyyy



nu ska jag iväg o träna!!! ge mig lycka till. haha

2008-11-27 @ 13:11:13
URL: http://ajleen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0