Kbkbkb!

Igår kväll klockan elva fick jag och Elin Kb-abstinens, drack några drinkar, och stack dit. Jag älskar spontanutgångar! Man har noll förväntingar och man blir aldrig besviken. Tvärtom, det brukar alltid bli extra lyckat. Jag hade en helt fantastisk kväll!

Idag skulle jag ha pluggat massor men det har gått åt skogen. Blev hembjuden till Olle på brunch och efter maten tänkte vi vila lite middag men råkade sova i typ 3 timmar. Där gick hela denna söndagen. Men söndagen är väl till för att vila försöker jag intala mig själv som försvar.  

Dagens låt: Volbeat - Guitar Gangsters & Cadillac Blood
Fy faaaaan vad jävla bra!! Varför har jag inte lyssnat på Volbeat förr? Fan vad jag är efter.. Och nu när jag äntligen fattat grejen så är ju självklart konsertbiljetterna utsålda överallt. Stackars mig! Lyssa, lyssna, lyssna!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

men petra du är inte efter.

det är nu det snackas som mest om dom.

:)

2008-11-17 @ 18:14:08
URL: http://ajleen.blogspot.com
Postat av: malin

lite efter :P

det var ju synd vi inte snackade om volbeat innan då, för då kunde du köpt biljett när matte och gänget köpte.. får planka in helt enkelt :)

2008-11-17 @ 19:20:26
URL: http://malinrossanderärhetsomfan:P

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0