Migrationsrätt

Migrationsrätt ja. Det är det jag läser just nu. Intressant men inte alls mitt ämne. Så jag lägger undan boken för en stund och vilar hjärnan som känns fullproppad med information just nu. Dock har nog alla föreläsningar under detta året gjort mig extra allmänbildad, då jag kände mig som värsta stormästaren när jag tittade på Vem vet mest idag. Haha. Mitt kvällsnöje. I love it!

imorgon är det ingen föreläsning så jag ska ner i stan och fika med Josefine. Sedan ska jag ta mig ut till Old Bones för att diskutera motiv och priser på mina kommande tatueringar. Nu är det snart dags.. Jag kan knappt bärga mig!

Jag är fortfarande besviken över att helt ha missat Volbeat-biljetterna medan det fanns några kvar att köpa. Ingen som kan hjälpa mig? Någon som vill fixa in mig bakvägen i utbyte mot en drink eller två? 

Snart är det helg igen.. Det går så himla fort. Hälsokväll här på lördag. Och efter vi har tänkt på vår hälsa så ska vi festa som aldrig förr! Ååh ååh.. Jag vill att det ska vara lördag idag.

Dagens låt: Garbage - I think I'm paranoid 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0