Nervös

Idag har jag varit nere på stan och haft en mysig fika med min gamla klasskamrat (och numera även jobbpartner) Josefine. Drack kaffe och pratade om allt och ingenting. Sedan drog jag till tatueraren och diskuterade min kommande tatuering. Den kommer bli mycket större än jag tänkt mig och den kommer även vara placerad på ett annat ställe än jag först hade tänkt mig. Men jag är övertygad om att det kommer bli sjukt snyggt. Den 3e december är det dags. Det är snart och jag är sjukt nervös. Jag känner mig som oskuld på nytt. Det var ändå mer än fyra år sedan jag gjorde min senaste. Aaah..

Nej, nu ska jag ta tag i mitt liv och läsa lite och städa. Här ser för jävligt ut.


Kommentarer
Postat av: Anonym

spännande! jag vill va med när du gör den ;)

2008-11-19 @ 23:07:45
URL: http://ajleen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0