Nu är här städat och fint

Shit vad jag städat idag. I flera timmar. Trots halsont och dålig nattsömn. Nu har jag belönat mig själv med snickersglass och snart ska jag stoppa in en pizza i ugnen. Elin kommer förbi en runda sen. Vi ska se på Idol och chilla. Vi tar det lugnt ikväll och laddar upp inför morgondagens fest hos mig. Det kommer bli skoj skoj skoj.

Idag snöar det.. Fyfan, jag hatar snö! Hoppas att allt detta är borta tills imorgon så man slipper gå till Kb i termobyxor och vinterboots. Jag vill ha tunna strumpbyxor, höga skor och en liten klänning! Det bestämde ju jag inatt när jag inte kunde sova.

Nej, nu kurrar magen! Ha en trevlig fredag kväll allihopa :)

Kommentarer
Postat av: Johanna

Myyys med snö ju :D

2008-11-21 @ 17:10:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0