Saw V

Har precis varit på bio med Therese och sett Saw V. Läskigt! Jag älskar dessa filmer och denna var faktiskt väldigt bra. Ingen av uppföljarna har slagit 1:an men det kan man ju inte förvänta sig heller. Efter en minut så lämnade en man bio-salongen. Kanske mådde han illa när han såg hur kroppen slets i två delar? Kanske var han uttråkad och tyckte att blodet skulle spruta ännu mer? Kanske var popcornen redan slut? Tillbaks kom han inte i alla fall.

Helgen har varit godkänd. I fredags blev det en spontan förfest hos mig och sedan Kb. Lyckat som alltid. Däremot var min kropp riktigt utmattad i lördags men den klarade (dra på trissor) att sätta sig på tåget till Glumslöv, vara social på ett fördelsedags-partaj OCH att gå ut och dansa på Tages. Dock utan sprit. Jag är imponerad av mig själv.

Elin och jag
Mattias och MartinElin, Olle och jagLördagen

Jag funderade på en sak idag när jag gick till skolan. Var gömmer sig alla maskar när det inte regnar? I jorden ja, men varför kommer de endast fram i regn? Och hur mår en mask när alla bara trampar på den hela tiden? Det är ju inte så att man går i sick-sack för att undvika att trampa på maskarna på marken. Förstör vi deras känslor eller bara deras kroppar? Och kan en mask tycka att en annan mask är snygg? De är ju sjukt fula och äckliga.

När jag var liten kunde jag hålla hur många maskar som helst i händerna. Jag samlade till och med på dem i min fina koja. Nu för tiden blir jag bara äcklad av dem.. Hur kan man ändra sig så?


Kommentarer
Postat av: Tesso

Hahaha, intressant tankegång det där med maskarna! Jag tror definitivt att de har känslor, klart de blir sårade och förbannade när vi trampar på dom hela tiden. Men jag kan inte tänka mig att de kan tycka att en annan mask är snygg. Har de ens ögon förresten? Har svarat på din snus-kommentar i min blogg:) Hur mkt snusar du?

2008-11-11 @ 23:18:50
URL: http://metrobloggen.se/tesso

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0