Tentaplugg och julgodis

Idag har jag trotsat min förkylning och kört på så hårt jag kan. Min energinivå är på botten men jag har ändå tvingat mig själv att tvätta och plugga. Skrivit klart mitt arbete och skickat in det. Läst om kön och juridik. Och läst hela LVU med kommentarer. Och som om detta inte skulle vara nog så har jag klistrat in flikar i lagboken och i socialtjänstboken så jag ska kunna hitta allt lite smidigare på torsdag när jag sitter och är stressad på tentan.

För att göra det lite extra mysigt idag så jag har gjort lite julgodis. Choklad med mandel och müsli. Det blev superduper-gott och det var precis vad jag behövde nu ikväll. Och till lunch blev det ekologisk tomatsoppa. Ni vet sånt pulver man blandar med vatten och kokar upp. Den var faktiskt över all förväntan. Ett knäckebröd till det så var min mage sjukt nöjd!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0