The hottie and the nottie

Den filmen har jag precis sett. Och den var precis vad jag förväntade mig. Killar som trånade efter Paris Hilton (som jag inte alls tycker är särskilt snygg), en ful tjej som blir snygg, och en kille som är kär i den snygga men som sen blir kär i den nya snyggingen. NÄHÄ! Det kunde man inte aaaalls lista ut från början. Haha.

Måste bara tillägga att det var helt sorgligt på Bonde idag. Killen som åkte ut blev helt ledsen och grät. Mitt hjärta gjorde lite ont då också. En man med känslor! Halleluja! Det finns hopp på denna jord.


Och när Sverker letade efter vaniljstängerna i programmet Halv åtta hos mig. Hahahaha. Det var kvällens höjdpunkt!

Nu låter det som att jag inte gör något annat än att titta på tv. Jag hade kunnat nisha denna blogg till en tv-blogg kanske!? Men faktum är att jag även har hunnit med att läsa en hel bok om migrationsrätt. Och jag har dessutom hunnit med att laga till stuvade makaroner med broccoli. Det ni!


Kommentarer
Postat av: Anonym

men jag gillar inte han som har bilder av sig själv på varje tjejs nattduksbord.

FÖR HELVETE.

Han är helt dum i huvudet.

En ko han hade, hette den inte casanova?

shit jag hatar han

2008-11-20 @ 12:37:01
Postat av: Anonym

ps. de va elin

hihi

2008-11-20 @ 12:37:31
URL: http://ajleen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0