Alltså detta är inte okej..

Såg precis det väldigt underhållade programmet Hells Kitchen. Och idag åkte den förfärlige kvinnohataren Jason ut. Tur var väl det för bara under detta avsnittet så hävde han ur sig TRE horibla kommentarer som säger allt om honom som person.

Kommentarerna (översatta till svenska):
1. "Kvinnor kan göra desserter. Det är inte min grej"
2. "Kvinnorna har inte en chans. Jaga och stycka kyckling är sånt som män gör"
3. "Om jag hade gråtit som en kärring hade jag kanske fått stanna kvar. Men jag är man.."

Herregud! Äckliga jävla mansgris!

Sedan tycker jag att det är lite märligt att de delar upp lagen i kvinnor mot män. Hallå, det är år 2008! Sluta upp med den gammelmodiga könsfördelningen. Är det inte dags att komma med något nytt? Ja, men bara uppmuntra könsfördelning, gör det!! Ska de dela upp lagen i svarta mot vita nästa säsong eller?  Jisses Gordon, du som verkar vara en man med pondus och vett i skallen.. Bättre kan du! För detta är inte okej..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0