En helt vanlig torsdag

I morse när min klocka ringde så bestämde min kropp sig för att inte gå upp. Den låg kvar i sängen till tolv, och därmed missade jag dagens föreläsning. Inte hela världen, för det mesta kan jag nog läsa mig till själv. Men däremot hade jag istället tänkt att jag skulle göra mina seminarieuppgifter idag, så att jag skulle vara förberedd tills imorgon. Men min förbannade dator vill inte öppna dokumentet så jag får inte tag på frågorna!! Jag blir frustrerad! Jag får sätta mig och läsa igen, och försöka senare.. Men det är nu jag har tid, inte sen!

Jag vill ut och gå på en lång, härlig promenad med fantastisk musik i öronen. Bränna fett och bli svettig! Men jag hinner verkligen inte.. Får se om jag hinner en runda efter mötet ikväll. Nu jävlar ska jag komma i trim!

Tänkte bara bjussa på en bild från tiden då vi hängde på Kb alltför ofta, och drack alltför mycket sprit. Men kul hade vi! Jag var dessutom blond.. Härliga tider! Blonde, brown, red.. Whatever. I always have a blast!
Elin och jag
Denna bild är fabulous! Trots att det ser ut som att jag har rynkor som en 90-årig tant.. Tur att jag dricker aloe vera så att de försvinner :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

hahaha ;)

2008-10-02 @ 20:59:19
URL: http://ajleen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0