Fantastisk helg!

Jag vet inte hur jag orkar.. I fredags lät jag mig övertalas att hänga med till Köpenhamn och festa. Jag hade ställt in mig på en hemmakväll med näsan i lagboken, och istället blev det en glamrock-kväll på favoritstället The Rock i den underbara staden Köpenhamn. Tittade och lyssnade på Stripped och Crazy Lixx och drack oändligt många shottar och öl i 10-kronorsbaren. Ni som aldrig varit på The Rock, åk dit! Hundra gånger bättre än Kb. Och som alla vet så älskar jag Kb!

Jag i fredags

3 timmars sömn blev det den natten. Sedan spenderades fyra timmar i Turning Torso där jag och några vänner blev sminkade och plåtade. Jag var riktigt sleten men så fort den söte fotografen (som vi alla fyra blev lite småförälskade i) började fota så piggnade jag till. Är sjukt nöjd med mina bilder. Halv sex var vi klara och åkte till greken och käkade. Sedan tog jag en halvtimmes powernap i Thereses säng och klockan åtta hade vi alla var sin drink i handen. Alla fyra var riktigt trötta efter dagens bravader men ändå dansade vi häcken av oss på Harrys i flera timmar. Det är så man ska leva!!




Visst blev bilderna fina? Det var fantastisk skoj att få vara hobbymodell för en dag. Det borde alla prova!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0