Första dagen på mitt nya, sunda liv!

Nu jävlar!! Idag har jag och Johanna varit ute på en hyfsat lång kvällspromenad. Riktigt skönt! Jag har bestämt mig för att ägna en timme om dagen till en promenad. Både min kropp och min själ behöver detta. Så denna veckan är det självdiciplin som gäller. Läsa, läsa läsa och gå, gå och gå. Stegräknaren kommer vara min bästa vän ett tag framöver. Hade även tänkt gå och sola imorgon, så man får lite färg på sin trista, bleka kropp. 

Helgen har varit okej. Jobb hela lördagen och sen direkt till Helsingborg för att gå på Josefins inflyttningsfest. Mycket trevlig kväll! Igår var jag och mina fina föräldrar på Malmömässan och hade en fin dag tillsammans!
Millan och TessiDaniel, Josefin och TomasKåki och jagSöta Therese och Daniel

Haha, måste bara avsluta med en helt klockren bild från Johannas fest förra helgen. Jag frågade Johanna vad hon och Telia-mannen hade för otalt, men hon visste faktiskt inte vad han hade emot henne. Riktigt rolig bild i vilket fall som helst :) Kan också meddela att hon klarade sig bra, utan några skottskador, om ni blev oroliga..

Hahaha.. Jag dööör! Vilken underbar fotograf jag är =D

Dagens låt: Marilyn Manson - This is the new shit

Kommentarer
Postat av: Lisan

Hahahahaha....fotot på Johanna är ju bara en klockren 1:a!!! :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0