Gotta get some action, now!

Hellacopters var precis sådär bra som man hade förväntat sig. Det var helt fantastiskt! Och Nicke hade polismössan. Och Kenny har de skönaste movesen en basist någonsin haft. Jag köpte en asfin Hellacopters-tröja så nu är jag hetast i stan.

Jag har också hunnit med att sluta snusa sen sist. Faan vilken grym brutta man blivit! Enda nackdelen är att jag äter konstant bara för att undvika att tänka på abstinensen. Och jag har gett mig själv tillåtelse att snusa när jag dricker. Så i lördags fuskade jag lite, då det var en grym födelsedagsfest hos Olle och en grym utgång på Kb (som förresten spelade tre låtar med Hellacopters på en och samma kväll. Jag var i chock!).

Nu är det ny vecka och nya tag! Jag började veckan med att skolka från föreläsningen och sova till tolv. Illa men jag behövde det.. Imorgon, då jävlar ska jag till skolan tidigare för att fixa lite grejer och på kvällen ska jag ut på en lång-promenad. På onsdag ska jag och Tessi umgås. Vi ska antagligen gå på bio och vi ska dessutom påbörja vårt väldigt spännande projekt.. I can't wait!!

Det händer väldigt mycket hela tiden. Den enda fronten det står still på det är bland de potentiella levnadspartnerna. Varför står det så in i helvetes jävla still? Det är inte så att jag har bråttom, men lite kärlek har väl aldrig skadat en människa? Är det något stort vidrigt fel på mig? Eller är jag bara alltför kräsen och envis? Och krävande? Har jag blivit skapad till den sjukt självständiga kvinna jag är bara för att jag inte kommer träffa någon Mc Dreamy? Tycker världen att jag borde vara nöjd med att jag har en felfri kärnfamilj, helt underbara vänner och pengar till mat? Jag är nöjd. Jag är sjukt nöjd. Men som sagt, lite kärlek har aldrig skadat en människa. Annars riskerar jag att bli en ännu större , mer hjärtlös, bitter bitch. Och det vill man ju inte vara..

Det kan ju inte vara alla män det är fel på. Felet måste ligga hos mig. För när jag väl träffar någon som hade kunnat vara pojkvänsmaterial så fuckar jag upp det. Jag är proffs på att hitta fel. Och jag är proffs på att störa mig på småsaker, som att man inte stänger av kranen under tiden man borstar tänderna, eller att man dricker ur kranen. That's me. Hoppas det finns någon snygg, optimistisk rock-kille kvar till mig någonstans, nu när Sex and the city har förstört min planerade flytt till huvudstaden.. Fuck.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0