Hälsokväll

Ikväll var det hälsokväll hemma hos mig. Otroligt trevligt med roligt folk och intressanta samtalsämnen. Superlyckat! Och idag fick jag också veta att Dregen ska vara dj på Kb imorgon. Gissa vem som ska dit?? Haha.

Igår var jag riktigt low och skrev en ny låt. Den blev faktiskt oväntat bra. Man kanske ska satsa på att vara nere lite oftare..? Eller inte.. Idag fick jag däremot en jättefin komplimang. Min kompis sa att varje gång vi träffats så har jag varit sprudlande glad och positiv. Det värmde i hjärtat. Det är ju precis så som jag vill vara! Och precis så som jag vill att folk ska uppfatta mig! :)

En annan sak som värmer i hjärtat är alla fina sms och samtal jag fått idag och igår. Tänk att en människa jag inte känner kan göra hela min dag! Helt otroligt.. Just nu är jag i himmelriket. Och jag vill aldrig härifrån.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0