Ingen halloweenfest här inte

Idag är det personalfest. Halloweenfest och alla skulle vara utklädda. Jag jobbade sent och börjar tidigt imorgon så mitt förnuft drog min kropp hemåt istället för till festen. Var ju ute igår och det var fantastiskt roligt! Jag, Olle och Martin gick till Kb och tittade på skitbra band och dansade till Dregen som var dj. Han spelade grymma låtar och stämningen var på topp! Däremot var jag ruskigt trött imorse och låg och drog mig till klockan tolv. Det är illa när man har grymt mycket att läsa.

Imorgon är det jobb hela dagen och sen drar jag till Helsingborg på äventyr. Blir äventyret lyckat så stannar jag borta ända till måndag. Men det kommer bli lyckat. Det kommer bli helt jävla amazing, det är jag säker på!

Dagens låt: Green Day - American Idiot

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0