Jag mår bra!

Eller ja, jag brukar må ganska så bra. Men nu känner jag verkligen att jag mår bra! Det är en riktigt skön känsla.. Jag vet vad jag vill göra med mitt liv, jag vet vilka mina vänner är, jag har fullt upp mest hela tiden, och livet rullar på i en skön, behaglig takt..

Hela veckan är fullbokad också. Imorgon är det föreläsning och sedan styrelsemöte. På fredag ska min basgrupp träffas på frukost hemma hos mig och göra våra seminarieuppgifter och på kvällen kommer en old friend hit på middag och vin. På lördag blir det jobb hela dagen och sedan direkt till Helsingborg. Josefin ska ha inflyttningsfest och sen blir det utgång :) Verkligen längesen jag var ute i Helsingborg så det ska bli roligt! Söndagen ska spenderas tillsammans med Therese och mina föräldrar. Vi ska gå på Malmömässan och ha det mysigt. Sedan ska jag försöka hinna med att läsa en massa också. Så ja, fullt upp!

Men nu till en helt annan sak. Hur FASEN kunde Whitney vinna Top Model??? Nu såg jag iofs inte final-programmet men Anya har ju varit bäst ända sen starten.. Visst är det kul att en plus-size model (som det kallas, trots att hon ser ut som vilken sund, frisk kvinna som helst) vinner. Men de måste ju ändå gå efter talang.. Anya är amazing! Men vad vet jag om modellande?


                             Anya

Dagens låt: Backyard Babies - Degenerated

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0