Laddad

Ikväll är det fest hos mig och jag är laddad till tusen! Studsade upp ur sängen klockan tio imorse och jag har redan hunnit duscha, äta frukost, dammsuga och bränna partyskiva till ikväll. Jag är på strålande humör! Elin skulle hänga med mig och boka tattoo-tid idag men då hon segar (hihi) så väntar jag tills en annan dag. Har ändå en del att fixa här hemma.

Det verkar bli ganska mycket folk som kommer ikväll. Både gamla godningar från Landskrona och nya förmågor från Malmö. Väldigt olika typer av folk men de brukar gå bra ihop så det är jag inte alls orolig för. Nu ska jag ner och sortera mina sopor i det vackra vädret, miljövän som jag är :)

Kvällens låtlista:
1. Hello Saferide - Anna
2. Hellacopters - Carry me home
3. Backyard Babies - Degenerated
4. Christina Aguilera - Fighter
5. Rolling Stones - I can't get no satisfaction
6. Kate Perry - I kissed a girl
7. Backyard Babies - Back on the juice
8. Hellacopters - It's good but it just ain't right
9. Marilyn Manson - This is the new shit
10. The Veronicas - Take me on the floor
11. Beatles - Twist and shout
12. Hellacopters - Toys and flavors
13. Muse - Tsp
14. Britney Spears - Radar
15. Bruce Springsteen - Born to run
16. The White Stripes - You don't know what love is
17. The Veronicas - Untouched
18. Green Day - American Idiot
19. Culture Club - Karma Chameleon
20. U2 - Elevation
21. Bruce Springsteen - Born in the USA

Vilka låtar! Eller ja, vissa har jag lagt dit endast för att pleasa mina gäster, då jag inte tänker tvinga dem att lyssna på min musik hela kvällen. Men de flesta är mina favoriter. Ha en trevlig kväll för det ska jag ha!

Kommentarer
Postat av: Lisan

Tänkte precis fråga om Britney hörde hemma där? :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0