Nu firar vi helg!

Ledig imorgon, alltså firar jag helg redan nu! Min helg inleddes med en ny hårfärg. SVART! Första gången någonsin jag är svarthårig.. Svårt att se om det blev bra nu när det fortfarande är vått men jag tror att jag kommer bli nöjd. Trivdes som fan i det röda men det är alltid kul med förändringar.

Imorgon blir det en runda på stan med Johanna för att sedan gå hem och umgås, snacka skit och äta gott. Och på lördag är det fest hos mig! Det brukar bli riktigt roligt så det ser jag fram emot. Roligt folk och bra musik kan ju aldrig gå fel.

Imorgon måste jag också hinna med att läsa lite kommunalrätt. Riktigt tråkig bok men tyvärr så måste det göras om jag ska klara den här kursen. Så jag biter ihop och läser till ögonen blöder!

"En av de bästa sakerna med böcker är att det ibland finns fantastiska bilder i dem."
Källa: George W. Bush (vem annars?)

Haha, vilket jävla pucko Bush är.. Men visst, vackra bilder är trevligt. Tyvärr håller sig bilderna långt borta från min kurslitteratur..

Dagens låt: Backyard Babies - Back on the juice

Hela nya skivan är faktiskt riktigt bra.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0