Träningsvärk

Jävlar vilken kväll det blev igår! Therese frågade om jag ville hänga med och bowla, och självklart tackar man inte nej till det. Så vid halv sex mötte jag upp henne, Jonte och Andrée, efter att jag gått på min dagliga promenad. Vi bowlade i två timmar och utklassade killarna totalt! Med fyra strikes på raken och 141 poäng mot 73 så var vi på härligt humör, till skillnad från de smått bittra killarna. Men träningsvärken idag är inte alltför kul..
Till bowlingen så blev det cider och nachos. Vinsten (och förlusten) firade vi sedan med var sin Red Bull Vodka. Jag kände mig otroligt gästvänlig som vanligt och bjöd in på förfest med Bacardi och Våghals. Detta resulterade i att vi blev sjukt på G och gick till Crown och sjöng karaoke för fulla halsar. Riktigt skoj! Jag älskar spontana utgångar!

Våra glada miner =)
VåghalsVåghals-poseVåghals-spank

Idag har man inte varit så pigg. Tröttheten och träningsvärken gjorde att jag skippade promenaden idag. Har läst lite grann. Men inte alls så mycket som jag borde.. Har i alla fall varit en väldigt lugn dag. Jag tar tag i mitt liv imorgon igen!

Dagens låt: Christina Aguilera - Beautiful
Låten som jag och Therese sjöng så vackert igår. Vi fick till och med fans. Fast de var iofs ganska så fulla, tror jag.. Men ändå. Inte illa pinkat!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0