Arbetet klart!

Yes! Nu har jag äntligen skrivit det där förbannade arbetet. Ännu en anledning till att vara stolt över sig själv. Sen vet jag ju inte hur bra det där arbetet blev, men jag har i alla fall gjort det. Nu kan jag allt om transplantationer! Så det är bara att komma till mig när ni dör och någon vill ha era organ, så berättar jag hur det fungerar juridiskt :)
 
Och ikväll har jag varit på möte med Forever. Vi drack aloe vera och diskuterade våra fina produkter och lite säljknep. Väldigt härliga, pigga och glada människor. Men såklart att man är pigg när man dricker aloe vera varje dag! Och inte bara det.. Man blir snygg också, och åldras inte alls lika fort som alla osmarta människor som inte dricker det! Dessutom så får vi en ren tarm och kan ta upp alla näringsämnen i vår osunda mat. Så det är fritt fram för mig som dricker den magiska gelen att dricka sprit, coca-cola och äta hamburgare, medans du som inte gör det bara mår sämre och sämre för varje gång du gör det.. Faan vad vi som dricker aloe vera är intelligenta människor!

En liten uppdatering om Kissgubben också. Jag kan gissa att ni är nyfikna.. Kissgubben infann sig inte på bussen i söndags morse. Därav inga svar på mina funderingar och ingen föreläsning i hygienvetenskap. Jag uppdaterar så fort jag ser honom igen! Dock så kommer jag att undvika buss nummer tre så gott jag kan nu när jag inte jobbar..

Imorgon blir det skola på förmiddagen, därefter en fika med min första kärlek. Haha, har inte sett honom på flera år och nu har han två barn!! Herregud vad vi säkert har mycket att prata om! Ska bli skoj! Sen kommer Elin på kvällen. Vi har säkerligen också mycket att prata om! Sen måste jag tyvärr också hinna läsa en del.. Så det blir full rulle hela dagen! Nej, nu blir det sängen! Natti natti.

Kommentarer
Postat av: En härlig kille.

Kommentarer ända från de finaste delarna av LA, inte illa va ;) Ville bara säga att jag tänkte på dig på flyget. Du är lite av en skånsk Cameron Diaz, fast på ett bra vis :) Hoppas du och första kärleken får mysigt, men nu måste jag dra för min dator dör typ.. nu!

2008-09-23 @ 09:30:16
URL: http://blogg.sagovarld.se
Postat av: Petra

En härlig kille: Åhh så glad jag blir att du kommenterar från LA! Hoppas du har det kanon! Cameron Diaz.. Hm. Det tackar vi för :) Kom hem snart! Msn är inte lika roligt utan dig.. Hihi.

2008-09-23 @ 15:18:37
Postat av: En härlig kille.

Jag skrickade precis ett Sms. Vet inte om det kom fram, för Comviq är tydligen inte lika populärt här i staterna som det är i gamla goa Svealand av någon underlig anledning ;) Det höll på att bli noll kommentarer från LA föresten. När jag skrev att min dator var på väg att dö så pep den på sista refrängen, och när jag klickade på skicka kommentar så var jag fortfarande tvungen att skriva i en garanti-kod för att posta kommentaren! Det var lite stressigt, men jag hann precis :)



Nu ska jag dock sova, det har varit en lång dag och vi sänkte den första bloddy Maryn redan vid niotiden på morgonen, så du kan juh tänka dig hur resten av dagen har sett ut ;) Men det här är hur sjukt trevligt som helst. Mitt vanliga jobb kommer att suga trippelt så mycket efter det här.



Ses på Msn på torsdag :) Kramar En härlig LA kille!

2008-09-24 @ 08:53:06
URL: http://blogg.sagovarld.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0