Imorgon är det helg

Och jag ska jobba hela helgen.. Det känns ju sådär. Har egentligen jättemycket att läsa och ett arbete att skriva men det är bara att göra det bästa av situationen och hinna med allt. På lördag kommer mina kära föräldrar och hälsar på mig på kvällen. Vi ska umgås och äta middag. Känner att jag behöver lite kvalitetstid med dem..

Annars så vill jag bara dra iväg långt långt bort just nu.. Bara smita ifrån allt och uppleva nya äventyr! Känns som att veckorna bara går och ingenting extraordinärt händer. Jag kanske har för romantisk syn på livet. Det kanske är såhär mitt liv ska vara? Nej, om man skulle ta tag i detta! Nu jävlar måste något hända, annars kommer min rumpa ruttna i min fina Ikea-soffa. Lite synd på en sån fin bakdel.. Eeehrm, jag menar soffa!

"Jag vet vad jag flyr ifrån,
men inte vad jag söker efter"
Michel de Montaigne

Ojoj, säsongsstart för Hell's Kitchen nu! Gordon baby, here I come!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0