Snart helg igen

Okej, jag skrev precis ett långt inlägg som sedan försvann. Det här är en helvetesdag. Jag har även hunnit med att tappa ut ett helt kar med vitpeppar på köksgolvet. Plus att jag har tappat ut fullt med tandpetare på golvet. Detta är inte min dag.. Men trots allt så har jag både tvättat, städat och läst lite. Plus i kanten.

Har varit ledig från skolan i tre dagar nu. Skönt. I måndags var vi ute. Sara och Anna fyllde 25 och detta firades hemma hos Frida och sen på Etage. Jag hatar Etage ännu mer nu än innan efter måndagens tomma dansgolv och dåliga dj. Men trevligt sällskap hade man iaf!

Såhär såg jag ut!
FödelsedagsgrisarnaSara och FridaJohanna och jag

Ikväll blir det Vem vet mest? (mitt nya favoritprogram), Idol, Top Model och Hell's Kitchen-finalen! Och nachos såklart.. =)
Imorgon blir det Hipp.
På lördag blir det Möllan. Helg!

Dagens låt: Hellacopters - Better than you


/P


Kommentarer
Postat av: Lisan

Yeah... Petra ska festa me oss imorn ;)

Postat av: En härlig kille.

Du måste gå på Debaser, också kan jag gå på Debaser, också låtsas vi att vi är på dejt, fast i olika städer!

2008-09-12 @ 00:15:19
URL: http://blogg.sagovarld.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0