Straffrätt

Just nu bara njuter jag mig igenom varje föreläsning vi har.. Ämnet är straffrätt och vi har en helt underbar föreläsare. Och nu ska jag alldeles strax sätta mig och njuta av en bok om straffrätt. Tänk vad härligt när man verkligen är intresserad av kurserna man läser! Dessutom är ju detta väldigt relevant för det arbete jag tänkt ha i framtiden.

Jag är så inspirerad just nu att jag till och med började skriva på en ny låt inatt. Den kommer bli så jävla bra! Ska hämta hem min synth och sen ska jag börja komponera på riktigt. Yes, det går bra nu! Äntligen!

Snart är det helg igen och då är det fest! Johanna ska ha partaj, och jag är säker på att vi kommer få himla skoj! Särskilt då jag och Johanna bestämt att vi ska dela en flaska Bacardi, och då Johanna blir så attans trevlig av sprit ;)

"Clearly - Nearly
I open my eyes, but only see things barely
I can smell it but I don't get high
I know it's good but it just ain't right"
Hellacopters - It's good but it just ain't right

Ååh.. Jag älskar Hellacopters. Stackars er som inte ser tjusningen i deras musik.. Mm mm mm..

Kommentarer
Postat av: Lisan

Ojojoj....Petra o Johanna ska bli fuuuuuuulla ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0